سرناد

«ما در ایستگاهی که قرار بود با خودمان سفر کنیم همسفر شدیم و خودمان را ترک کردیم»

کامینگ سون!

/ بازدید : ۱۱۱

چقدر دلم یه خواب راحت بی استرس میخواد. دلم میخواد برای خودم احترام بیشتری قائل باشم. تنها کسی که قضاوتش درباره خودم برام مهمه خودم باشم. دلم میخواد پر جنب و جوش تر باشم. زندگیم تحرک بیشتری داشته باشه. دلم استراحت میخواد و زبان و ورزش و هنر. دلم همه چیزای خوب دنیارو با هم میخواد! دوست دارم بلاخره بتونم رویاهامو توو خونمون عملی کنم. گوشه گوشه ی خونه رو اونجوری که دوست دارم دکور کنم. صبح اولین روز از زندگی جدیدم... زود بیدار میشم، یه لیوان آب میخورم و میرم بیرون نیم ساعت پیاده روی میکنم، ریه هامو از هوای تازه پر میکنم و بربری میخرم! بوی نون تازه رو چند وقته حس نکردم نمیدونم. برمیگردم و یه صبحانه خوشمزه درست میکنم. نیمرو، گوجه و خیار، پنیر گاوی، بربری و چایی شیرین. دوتایی صبحانه میخوریم و بعدش میرم دوش میگیرم. احتمالا نیم ساعتم توو وان بشینم، ماسک میذارم و یه موزیک بی کلام، بعد چشمامو میبندم و از خودم بخاطر اینکه منو رها نکرد تشکر میکنم. از آدمای زندگیم بخاطر بودنشون تشکر میکنم و بعدش دیگه به هیچی فکر نمیکنم.

وقتی از حموم اومدم بولت ژورنالمو میذارم جلوم، یه لیست از برنامه هایی که برای بعد این دارم مینویسم و برای هرکدومشون یه زمان تقریبی در نظر میگیرم. دو سه تا مهمونی باید بدم. یه سری وسایل باید برای خونه بخرم . به روتین ورزشکار شدن باید برای خودم بنویسم. یه برنامه مطالعاتی زبان باید بنویسم.

برای ناهار، دوتایی یه غذای خوشمزه میپزیم. برای روز استراحت زندگیم دوست دارم ناهار گوشت پلو بخورم با خلال زیاد و دوغ ولی دوست ندارم شکممو پر کنم. بعدش دوست دارم باهم فیلم ببینیم. مثلا memento رو ببینیم.

بعدش من اولین جلسه از روتین ورزشی که انتخاب کرده بودمو انجام میدم و یه دوش سرپایی میگیرم. بعد میریم بیرون. اول میریم یه آموزشگاه رانندگی و دو جلسه تمرین ثبت نام میکنم بعدشم میریم بستنی میخوریم. 

وقتی برگشتیم حتما خیلی خسته ایم. چایی میخوریم، من یه پست میذارم اینستاگرامم و یکم با بچه ها میگیم و میخندیم و بعدشم شب من کتاب انگلیسی مورد علاقمو که خیلی وقته دلم میخواد شروعش کنم میخونم، برنامه ریزی فردارو انجام میدم و احتمالا هم زود میخوابم.

تووی این روز به هیچ چیز استرس آوری درباره آینده فکر نمیکنم، صرفا فکر کردن بهشو میذارم توو برنامه هام! یه روز فکر و خیال تعطیل! به خودم هدیه میدم و و به این ترتیب اولین روز زندگی جدیدمو جشن میگیرم.

نویسنده : shaqayeq ۱ لایک:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About Me
چیزی دارد تمام می شود،
چیزی دارد آغاز می شود،
ترک عادت های کهنه
و خو کردن به عادت های نو
این احساس چنان آشناست که گویی هزاران بار
زندگی اش کرده ام
می دانم و نمی دانم!!

«خلاقیت به خرج دادن بهتر از
کپی کردن است.خودتان یک بار امتحان
کنید!»
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان