سرناد

«ما در ایستگاهی که قرار بود با خودمان سفر کنیم همسفر شدیم و خودمان را ترک کردیم»

مواظب اینجور آدم ها باشید!

/ بازدید : ۲۱۱

بعضی آدم ها هم اینطوری هستند دیگر،یا حتی بهتر است بگویم خیلی از آدم ها...مثل شیشه ی پر از کودی که به جای شیشه ی قهوه خودشان را قالب می کنند.درشان هم کیپ کیپ است که مبادا بوی بدشان بیرون بیاید.

اینجور آدم های عزیز!

بهتر است مواظب باشید تا حد ممکن وارد بحث با کسی نشوید.مخصوصا اگر فرد مقابل نسبت به شما درصد خلوص قهوه ی بالاتری داشته باشد و دیرتر ضامنش در برود.

و در مورد افرادی که اتیکت 100% طبیعی یا اصل روی پیشانی شان خورده،توصیه می کنم از چندفرسخی شان هم رد نشوید،چون کوچک ترین حرف و عمل ایشان برای شما همان ضربه ی کاریست که متلاشی تان می کند و آنوقت دیگر نه شیشه ای خواهد ماند و نه قهوه و کودی!

وقتی بهتان فشار می آید و در دهانتان،در ظرف شیشه ای تان باز می شود،درست همان وقتی را می گویم که سعی دارید به خیال خودتان با حرف های رکیک ،طرف مقابل را هم از کوره به در ببرید،آن موقعی که دیگر یادتان نمی آید همین یک لحظه ی پیش این شما بودید که دم از مدنیت و فرهنگ می زدید و خواستار روابط در چهارچوب احترام متقابل و به دور از هرگونه توهین بودید،شاید خودتان خبر نداشته باشید اما ،آن لحظه مضحک ترین و احمقانه ترین نمایش دنیا در حالی که شما نقش اول آن هستید رقم می خورد.از من به شما نصیحت،خودتان را در دام چنین مهلکه ای نیندازید!

و یک نکته ی دیگر،هیچوقت فکر نکنید خیلی زرنگ هستید،خوب رد گم می کنید یا مثلا خوب بلدید زیرآبی بروید مگر اینکه نسبت خونی دور و نزدیکی با جیمز باند یا ویلیام جیمز سیدیس داشته باشید،چون این طرز تفکر باعث می شود دست به کارهایی بزنید که برای آن ساخته نشده اید و در مواردی ممکن است مجبور شوید عواقب سنگین آن را متحمل شوید.

به عنوان توصیه ی آخر پیشنهاد می کنم هرچه سریع تر خودتان را درمان کنید،دکتر بروید،رژیم بگیرید،رژیم حسود نبودن،فضول نبودن،متظاهر نبودن،از قالبی به قالب دیگر نرفتن و هر رژیم دیگری که فکر می کنید برایتان کارساز است و درون تان را پاک سازی می کند،؛چون هرچند ممکن است خودتان به بوی تعفن درون تان عادت کرده باشید و لمسش نکنید؛اما باور کنید،این بو وجود دارد و خیلی قبل تر از آن که فکرش را بکنید در محیط اطرافتان پراکنده شده!

نویسنده : shaqayeq ۰ لایک:)
همسفر
۲۳ بهمن ۲۳:۱۱
عالی بود...میبینم که سبک نوشتنتو عوض کردی...نقد طنز.ایول هنرمند خودم.احسنت به تو
پاسخ :
:)دیوونه.:*
عوض نکردم بستگی به سوژه داره دیگه،بعضی رفتارا رگ طنزگوی آدمو بیدار میکنه:)))
مهندس رضا عباسی
۲۳ بهمن ۱۷:۴۴
مطلب قشنگی بود...ادم می تونه خودش انتخاب کنه که چی باشه...هر آدمی می تونه خودش انتخاب کنه که ادم مزخرفی باشه یا انسانی آرام  و مفید
مطلب خوبی بود
به ما هم سر بزن
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About Me
چیزی دارد تمام می شود،
چیزی دارد آغاز می شود،
ترک عادت های کهنه
و خو کردن به عادت های نو
این احساس چنان آشناست که گویی هزاران بار
زندگی اش کرده ام
می دانم و نمی دانم!!

«خلاقیت به خرج دادن بهتر از
کپی کردن است.خودتان یک بار امتحان
کنید!»
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان